Belajar Sehingga Faham Dahulu Baru Cuba Atau Cuba Dahulu Baru Faham?

Satu perosoalan yang menarik ya?

Jika anda tanya saya, saya akan katakan belajar dan cuba serentak adalah langkah terbaik untuk anda memahami selok-belok perniagaan internet.

Jika anda tidak mencuba, ilmu anda baru sekadar pengetahuan kerana masih di peringkat teori dan masih belum membuahkan apa-apa hasil.

Jika anda sudah mencuba, ada dua perkara selanjutnya yang akan anda alami iaitu sama ada anda berjaya atau gagal. Namun begitu, kedua-duanya akan meningkatkan kefahaman anda hasil daripada aplikasi teori tadi.

Pada mulanya, mungkin anda akan membuat kesilapan dan tidak mendapat hasil langsung. Tapi, belajarlah daripada kesilapan tersebut dan jangan ulangi lagi.

Dengan ini, insya Allah tindakan anda itu tadi akan memberi hasil walau pun lambat. Ini kerana Allah itu Maha Adil dan sukakan orang yang berusaha.

Setelah mendapat hasil pertama, anda pasti yakin untuk ke langkah yang seterusnya iaitu bagaimana untuk mempercepatkan proses mendapatkan hasil anda?

Setelah cepat pula, bagaimana hendak mengeluarkan hasil anda dengan kos yang murah?

Jadi dipendekkan cerita, setelah anda berjaya mendapatkan jalan penyesaian kepada persoalan-persoalan ini tadi, barulah anda dikatakan memiliki ilmu dan faham tentang perniagaan internet.

Tapi, jangan berhenti di situ sahaja kerana ilmu Allah ini tidak pernah habis.

Teruskan menimba ilmu.

No comments:

Post a Comment

Iklan




Iklan Nuffnang

Percuma

Daftar di sini untuk mendapatkan Tips Internet dan EBook PERCUMA!

Nama:
Email:

Iklan
















Soal & Tanya Di Sini

Guestbook

Bil. Pelawat


Statistik Pelawat